Известие

Collapse
No announcement yet.

махнах катализатора днес !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • махнах катализатора днес !!!

    Колеги днес махнах катализатора , и нещо на ниските обороти колата се спъна имате ли някъква идея какво може да е ?
    Алфа Ромео 155 1.8 ТS 95

  • #2
    до колкото знам като махнеш катализатора колата трябва да се отпуши и да и се покачи мощността, да не е станала някоя беля със сондата като си махал катализатора?
    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
    Suzuki GSXR 750 W настоящ
    Kawasaki KZ 440A вече бивш

    Comment


    • #3
      колегата е прав приятел колата ти трябва да се е отпушила.виж кво става с сондата.
      Alfa's do't drop oil...they mark their territory

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение
        колегата е прав приятел колата ти трябва да се е отпушила.виж кво става с сондата.
        и аз така зная че трябва да върви повече , ама като е студена патка нещо , като загрее но високи обороти върви много а на ниските много се мъчи
        Алфа Ромео 155 1.8 ТS 95

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
          до колкото знам като махнеш катализатора колата трябва да се отпуши и да и се покачи мощността, да не е станала някоя беля със сондата като си махал катализатора?
          За около стотина лева мога да ти намеря нов катализатор.Само трябва Ф-то на тръбата.Струва ли си да слагаш резонатори разни и други такива измишльотини?
          Аlfa 164 Super 2.5TD

          Comment


          • #6
            Колега казвали са ми ,че при премахване на катализатора се увеличава скороста или потока на изгорелите газове и това може да бърка сондата.

            АЛФА 155 1.8TS 94г. 8V

            Comment


            • #7
              Нищо небърка!Аз съм с един резонатор само и всичко друго е права тръба! А може колегата да е попаднал на някой супер некадърен майстор и да му е преебал сондата


              155 2.5 V6
              Passat 2.5 TDI 180hp highline

              Comment


              • #8
                и аз това имах предвид, колега иди на диагностика да ти видят колта и не дей да гадаеш, всички можем да изкажем по няколко мнения и накрая като смиениш всичко казано колата ти пак да не върви, най добре иди да ти я видят майстори, ама истински маистори дето ще ти кажат какво точно и има, всичко друго дето го казваме тука са ала бала приказки, на пример и при мен колата на студен двигател малко прекъсва на ниските обороти ам ааз знам от къде ми е проблема
                датчика на хол ми създава малко проблеми, единия ми кабел не е много в ред
                като го рабутам и колата се оправа за кратко
                успех с ремонта.....
                sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                Suzuki GSXR 750 W настоящ
                Kawasaki KZ 440A вече бивш

                Comment


                • #9
                  И аз свърших тази работа днес(махнах си катализатора)беше станал на дреп.
                  ALFA ROMEO 155 1.8 TS 8V -ex.
                  sigpicALFA ROMEO 155 2.0 TS 8V-настояща
                  0898463130-Румен

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                    За около стотина лева мога да ти намеря нов катализатор.Само трябва Ф-то на тръбата.Струва ли си да слагаш резонатори разни и други такива измишльотини?
                    колега до сега не съм чувал някои да си държи катализатора. моя съм го махнал и там съм сложил идин резонатор и на мястото на оргиналното гърне съм сложил още един резонатор такаче имам два и вървенето е огромно
                    има хуваби коли има газарски коли sigpicно наи-маняшките са алфите те са за маняци?????

                    Comment


                    • #11
                      Като цяло ефекта от премахването на запушен катализатор трябва да е положителен... И двете 155-ци при мене са с премахнат катализатор, и определено имаше подобрение след това. А резонатор се слага именно за да симулира наличието на катализатор - т.е. да се забави потока на газовете. Проблеми като на колегата може да се появят ако при монтаж/демонтаж "майстора" е прецакал (прегрял) ламбда-сондата, или ако е парнал "случайно" някой от кабелите й. Наистина е най-добре да се направи една свястна консултация преди да гадаем какво е станало.
                      А към колегата virusalfa - какви катализатори можеш да намериш на посочената цена ?
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от hestrea6643 Покажи съобщение
                        колега до сега не съм чувал някои да си държи катализатора
                        Ми тогава да се похваля, че аз съм един от малкото, които си го държат (сменят) и на четирите. Не виждам смисъл да се правят доработките с резонатори и какво ли още, след като и аз успях да си ги намеря по 100 лв. - италиански.
                        sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                        Comment


                        • #13
                          незнам колега но за мен катализатора е излишен
                          има хуваби коли има газарски коли sigpicно наи-маняшките са алфите те са за маняци?????

                          Comment


                          • #14
                            колеги и аз си махнах катализатора и сондата се барка дава по ниски стоинсти на потоака газове тоес от4ита обеднена смес и я обогатява (в случая излишно) и колата работи на 1000-1050 оборота на загрял двигател. затоава ми казаха или нов катализатор или резонатор за6тото ина4е само проблеми. всичко е настроено като по учебник а накрая оборотите пак високи
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              всичко е настроено като по учебник а накрая оборотите пак високи
                              мислиш ли?


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment

                              Working...
                              X